Wycieczka do Janowa Lubelskiego

W poniedziałek 24.05.2016 roku wyruszyliśmy na trzydniowy wyjazd do Janowa Lubelskiego. Oprócz naszej wychowawczyni, p. Neonili Pawluk i p. Edyty Wolańczuk, jechała z nami klasa 1D wraz ze swoją wychowawczynią p. Anną Michalczuk i z ks. Marianem Wyrwą.

Czas spędzony w autobusie minął nam bardzo szybko. Około godziny dziesiątej byliśmy na miejscu. Pierwszą rzeczą, jaką robiliśmy, było zadomowienie się w ośrodku „Almatur”. Zaraz po odpoczynku oglądaliśmy bardzo ciekawą wystawę przyrodniczą i odbyliśmy krótki spacer po lesie. Zmęczeni przechadzką wróciliśmy na pyszny obiad. Po posiłku mieliśmy czas wolny, aż do kolacji. Graliśmy w piłkę, rozmawialiśmy i bawiliśmy się. Po kolacji zrobiliśmy ognisko. Bardzo miło spędziliśmy przy nim czas. Śpiewaliśmy oraz piekliśmy kiełbaski. Tak zakończył się pierwszy dzień naszego pobytu w Janowie.

Drugi dzień, zaczęty wczesną pobudką, spędziliśmy równie wspaniale. Po śniadaniu wyruszyliśmy na przejażdżkę kolejką okolicami Janowa. Odwiedziliśmy wiele miejsc np.: ostoję koników biłgorajskich i zobaczyliśmy mnóstwo pięknych krajobrazów. Zmęczeni wróciliśmy na obiad, po którym mieliśmy chwilę na odpoczynek. Po poobiedniej drzemce przeszliśmy się nad zalew, gdzie graliśmy w piłkę oraz oczywiście brodziliśmy w wodzie. Niestety, woda była dość zimna. Wieczorem, nieco po kolacji graliśmy w podchody. Zabawa naprawdę była wspaniała! Zmęczyliśmy się bardzo, mimo to mieliśmy jeszcze siły na dyskotekę. Tutaj również bawiliśmy się świetnie! Była to nasza ostatnia noc, więc spać poszliśmy nieco później.

Ostatni, trzeci dzień naszego wyjazdu zaczęliśmy (oczywiście po pysznym śniadaniu) przejażdżką kolejką do Janowa na lody. Spędziliśmy tam czas aż do obiadu. Po obiedzie niestety musieliśmy się pakować, sprzątać nasze domki, czyli szykować się do powrotu do Hrubieszowa.

Naszą panią przewodnik, panią Martę, bardzo ciepło pożegnaliśmy i podziękowaliśmy jej za miło spędzony czas. Bardzo się cieszymy, że dopisywała nam pogoda. Nie możemy doczekać się kolejnej, wspaniałej (niestety ostatniej w naszym gronie) wycieczki!

Zuzia Kaniuga

• SAM_4874

Simple Image Gallery Extended

Sukcesy i osiągnęcia

Międzynarodowy sukces uczennic Staszica!

Już po raz drugi uczennice Staszica wzięły udział w Międzynarodowym Konkursie Puszkinowskim  „Что в имени тебе моём?”  organizowanym przez Państwowy Instytut Języka Rosyjskiego im. A. S. Puszkina w Moskwie. Celem konkursu jest rozwijanie zainteresowania językiem i literaturą rosyjską .

Zawody sportowe

Sukces uczennic Staszica – 4 miejsce w Polsce!

W czwartek 19 września 2019 r. na stadionie lekkoatletycznym im. Michała Barty przy I Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika w Kołobrzegu odbył się Finał Ogólnopolski Szkolnej Ligi Lekkoatletycznej roku szkolnego 2018/2019.

Ogłoszenia

Zapraszamy rodziców na spotkania

Zebranie z Rodzicami odbędzie się 9.09. 2019 r. (poniedziałek)

- kl. I i II o 16.30 – z wychowawcami

- kl. III o 15.30  - z wychowawcami, o 16.30 z dyrektorem (osoby wybrane do organizacji Studniówki)

Uroczystości, wydarzenia

Zajęcia integracyjne

W trosce o dobrą atmosferę i poczucie bezpieczeństwa od pierwszych dni września szczególną troską otaczamy tych, którzy rozpoczynają naukę. Trwają zajęcia integracyjne klas pierwszych, które wpisały się już w tradycję naszej szkoły. Działania integrujące stanowią ważny czynnik szeroko rozumianych oddziaływań wychowawczych. Zajęcia mają pomóc młodzieży zaadoptować się do nowych warunków w nowej szkole i klasie, w integracji z grupą.