Hrubieszów:
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz malowanie sal lekcyjnych, auli i
sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Hrubieszowie Numer ogłoszenia:
56802 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES:
Zespół Szkół Nr 2 , ul. 3 Maja 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 84
6963660, faks 84 6963660.
-
Adres strony
internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów:
www.staszic.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz malowanie sal lekcyjnych, auli i
sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Hrubieszowie.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych objętych zadaniem:
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz malowanie sal lekcyjnych, auli i
sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Hrubieszowie. 2. Zamówienie
obejmuje wykonanie następujących robót: - demontaż starej instalacji -
wymurowanie kanałów podpodłogowych - montaż rurociągów instalacji - montaż
grzejników - próba ciśnieniowa instalacji - próba i uruchomienie instalacji -
demontaż boazerii - gruntowanie i malowanie ścian wewnątrz pomieszczeń. Roboty
budowlane należy wykonywać zgodnie z warunkami konserwatorskimi Lubelskiego
Konserwatora Zabytków Nadzór archeologiczny zapewnia Zamawiający. 3. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych, kosztorysy ofertowe..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV):
45.30.00.00-0, 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.44.21.00-8.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 19.08.2011.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na
temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje
się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na
potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 1 robotę
budowlaną polegającą na remoncie lub wykonaniu instalacji centralnego
ogrzewania o wartości co najmniej 100.000,00 zł /brutto. W przypadku
konsorcjum warunek ten musi być spełniony przez uczestników konsorcjum w
ten sposób, że którykolwiek z uczestników konsorcjum wykonał w/w robotę
budowlaną.
-
III.3.4) Osoby
zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na
potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje
osobą do obsadzenia następującego stanowiska: Kierownik robót
sanitarnych. Kandydat winien posiadać uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
W przypadku konsorcjum warunek ten musi być spełniony łącznie przez
uczestników konsorcjum.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na
potwierdzenie spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 zł W
przypadku konsorcjum warunek ten musi być spełniony łącznie przez
uczestników konsorcjum, tak aby suma kwot ubezpieczeń posiadanych przez
członków konsorcjum wynosiła nie mniej niż 80.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA
O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz
robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
-
nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
-
nie zalega
z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku
wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia do oferty należy
załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w ostępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo to musi być
złożone jako część oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z
oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA
OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria
oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
przewiduje możliwość dokonywania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści
oferty co do: Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożności
wykonania robót budowlanych lub usług z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub
Zamawiającego. Termin zakończenia umowy może zostać zmieniony przez strony z
uwzględnieniem czasu trwania przyczyny.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.staszic.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Szkół Nr 2 ul. 3 Maja 1 22-500 Hrubieszów.
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
13.04.2011 godzina 13:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Nr 2, ul. 3 Maja 1
w Hrubieszowie lub pocztą na adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu-wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz
malowanie sal lekcyjnych, auli i sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Hrubieszowie
|
|
SIWZ
|
|
Wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 7
|
|
Wytyczne Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
|
|
Projekt budowlany-wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku
Zespołu Szkół Nr 2 w Hrubieszowie
|
|
Specyfikacja techniczna-wymiana instalacji co
|
|
Kosztorys ofertowy-wymiana instalacji co w ZSnr2 w Hrubieszowie
|
|
Kosztorys ofertowy-malowanie sal lekcyjnych ,auli i sali gimnastycznej
|
|
Uzupełnienie -grzejnik
|
|
|