Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /uroczy169.php on line 18

Aktualności

Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /uroczy169.php on line 22

Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /uroczy169.php on line 20

Jubileusz 90-lecia szkoły

Stypendia szkolne

Ubezpieczenia

Pedagog szkolny

Pomoc socjalna dla uczniów

Zamówienia publiczne

Sponsorzy

Strony uczniów

Linki

Dzisiaj jest czwartek, 25 kwietnia 2024 r.
Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /inc/menu.htm on line 137

Przygoda na świętokrzyskim szlaku

Na przełomie maja i czerwca 2011 roku, szalona klasa II ag wybrała się na zdobywanie Gór Świętokrzyskich.

Wszyscy zwarci i gotowi wczesnym rankiem opuściliśmy naszą małą ojczyznę. Podniecenie rosło wraz ze zwiększającą się ilością przebytych kilometrów. Opiekunowie czujnym okiem niczym agenci ABW obserwowali każdego wczasowicza.

Choć nie byliśmy w szkole, to już od pierwszego zabytku czuliśmy się jak na lekcji historii. Z uwagą słuchaliśmy pani przewodniczki, która wprowadziła nas w bajkę
o średniowiecznym Panu Domu. Zwiedzanie zamku Krzyżtopór umiliła nam grupa rozśpiewanych maluchów.

Kolejny postój – skansen starej wsi. Główną atrakcją okazały się żywe eksponaty – kozy, owce i oczywiście wspaniały kucyk. Wszyscy zgodnie stwierdziliśmy, że nie jest to miejsce dla ludzi wysokich – poparła to również „sorka” Zdulska, która często napotykała na swej drodze futrynę drzwi.

Następnie zamek w Chęcinach – wysoka baszta, wspaniałe widoki.

Wszyscy zmęczeni dotarliśmy do miejsca spoczynku – Domu Harcerza w Kielcach.

Drugi dzień rozpoczęliśmy własnoręcznie przygotowanym śniadaniem. Na szczęście wszyscy przeżyli (pomijając jedzenie płatków w kubkach nie było tak źle). Dziewczyny z naszej klasy podjęły się zdobycia szczytu Łysej Góry. Zmęczone postanowiłyśmy urządzić sobie piknik naprzeciw wspaniałych widoków ukazujących piękno miasta i przyrody. Wspaniałą aurę zakłócił sprzedawca lodów, który nie potrafił wstrzymać emocji.

Ten dzień był pełen wrażeń. Opaleni, wymęczeni trafiliśmy do Domu Harcerza. Kochane „sorki” urządziły nam ognisko, podczas którego główną atrakcją nie były kiełbaski pieczone przez naszego kucharza Szymusia, a gra w mafię i kalambury. Ozdobą drugiego dnia była Agatka przebrana za cierpiące Emo. Wszystkim spodobała się ta stylizacja, dlatego rzucono propozycję, aby chodziła tak do szkoły.

Ostatni dzień okazał się śpiewający.  Zobaczyliśmy Kadzielnię i zwiedziliśmy centrum Kielc. Z okazji Dnia Dziecka nasza wychowawczyni zaprosiła nas na pizzę.

Żar słońca, widok fontanny, spowodował, że nasi koledzy niemal jak małe dzieci zaczęli się pluskać w   wodzie.

Hrubieszów powitaliśmy w godzinach wieczornych. Cała klasa była roześmiana
i zmęczona. Mamy nadzieję, że taka wycieczka jeszcze się powtórzy, a opiekunki będą nas miło wspominać.